понедељак, 19. септембар 2016.

This or that TAG


Ćao svima!
Znam da me nije bilo dugo,ali imala sam baš dosta obaveza,tako da nisam stigla da napišem post.Nadam se da mi ne zamerate...
No vratimo se mi na temu.Kao što vidite za danas sam vam pripremila jedan tag!Pa možemo početi!

MAKEUP

1.Karmin ili sjaj?
-Teško pitanje...Možda sjaj?

2.Eyliner ili maskara?
-Maskara,jer ne koristim eyliner.

3.Bezbojna senka ili senka u boji?
-Pred postavljam da se misli pod 'bezbojna' verovatno nude,tako da bezbojna bi bila moj odgovor.

NAILS

1.Kratki ili dugi?
-Srednji,definitivno.

2.Tamni ili svetli lak?
-Hm.......zaista teško pitanje!Kada mažem to obično zavisi od mog rapoloženja.

KOZMETIKA ZA NEGU TELA

1.Parfem ili gel za tuširanje?
-Okej ovo je pomalo čudno,a i teško pitanje...Stvarno se ne mogu odlučiti,jer oba podjenako koristim.

FASHION


1.Farmerke ili trenerka?
-Za školu farmerke,a po kući trenerka, definitivno!

2.Dugi ili kratki rukavi?
-Stvarno ne znam...Volim i kratke i duge.

3.Haljina ili suknja?
-Možda haljina?

4.Na pruge ili karirano?
-Baš i nisam fan ni jednog,kao  ni drugog.

5.Japanke ili sandale?
-Sandale.

6.Šal ili šešir?
-Šal.

7.Ogrlice ili narukvice?
-Više volim narukvice. ♥

8.Baletanke ili štikle?
-Ne nosim štikle,tako da baletanke.

9.Jakna ili duks?
-Duks? ☺

HAIR

1.Kovrdžava ili prava?
-Sve zavisi...♥

2.Punđa ili rep?
-Rep.

3.Sprej ili gel za kosu?
-Ne koristim nijedan od navedenih.

4.Duga ili kratka?
-Duga.

5.Svetla ili tamna?
-Svetla.♥

RANDOM

1.Kiša ili sunce?
-Sve zavisi. ☺

2.Leto ili zima?
-Volim oba.

3.Proleće ili jesen?
-Proleće.

3.Vanila ili čokolada?
-Čokolada.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
I to bi bilo to!Nadam se da vam se ovaj post svideo!Meni je bilo zanimljivo odgovati.Baaj!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

10 коментара:

  1. Iskreno nisam ljubitelj tagova, ali moram reci da sam definitivno uzivala u ovom. Oko mnogih stvari tj odgovora se ne bih slozila, ali bas to me je navelo da procitam post do kraja. Vrlo interesantno zaista. Nemamo isti ukus ali mi se jako dopada nacin na koji ti pises :D

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Draga, zaista sjajan tag, moram priznati da mi je ovaj baš prijao. :) Takođe, složila bih se sa tobom kada su u pitanju zaista mnoge stvari, definitivno smo jako slične. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastičan tag! Jako mi se sviđaju pitanja ovog taga i prekrasno si odgovorila na njih, a i fotografije su super *-*
    This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Awesome post!
    I love your blog! x
    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!
    Have a good day!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! :)
    Ovo je jedan jako zanimljiv tag. I sama sam ga radila na svom blogu pre nekog vremena.

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши